Wybór koszyka dla swojego sklepu online może być przytłaczający. Istnieje ogromna gama opcji, lecz często nie jest nawet jasne, czego dokładnie potrzebujesz. Przed podjęciem decyzji zapoznaj się z poniższymi krokami, które pomogą ci dowiedzieć się, czego szukasz.

1. Dokładnie poznaj swój biznes – przemyśl charakter swojej działalności

Wydaje się to oczywiste, ale nie zawsze od początku nam się to udaje. Czasami sprzedawcy są zagubieni. Mówią: „Chcę sprzedawać części rowerowe online. Jaki rodzaj koszyka potrzebuje?”. Takie informacje nie są wystarczające, aby dokonać odpowiedniego wyboru czy otrzymać wskazówki od doradców. W tym celu najlepiej posiłkować się wcześnie przygotowanym biznesplanem, w którym zawarte będą informacje dotyczące planu marketingowego. Czy włączyłeś do swojego planu korzystanie z programów partnerskich (znalezienie miejsc, gdzie inne portale mogą przekierować sprzedaż do twojego sklepu w zamian za prowizję)? Jeśli to zrobiłeś musisz upewnić się, że twój koszyk będzie w stanie prawidłowo funkcjonować i obsługiwać tę opcję. Zrób to zanim wbudujesz go w stronę.

2. Zrozum swoich klientów

Jak dobrze znasz swoich klientów? Jak bardzo zależy ci, aby ich poznać? Jeśli jesteś w stanie z łatwością znaleźć nabywców swojego produktu to już połowa sukcesu. Drugą stroną medalu jest utrzymanie ich zaangażowania. Na pewno docenią newslettery, a także informacje o specjalnych okazjach i promocjach. W tym celu będziesz potrzebować koszyka, który umożliwia rejestrację użytkowników oraz zapisanie się do newslettera.

3. Znalezienie koszyka spełniającego twoje wymagania

Przy dużych stronach internetowych istnieje osoba lub grupa osób zwanych analitykami biznesowymi, których praca polega na spełnianiu wszystkich wymagań dotyczących funkcjonowania firmy. Prawdopodobnie nie posiadasz luksusu opłacania kogoś, kto zająłby się w firmie tylko tym obszarem. Jednakże możesz zrobić to sam, wypełniając poniższe zalecenia:

– ustal wymagania względem koszyka: techniczne, dotyczące produktów, dostawy, płatności i podatków, oraz raportowania,

– odwiedź www.shopping-cart-reviews.com i znajdź koszyki spełniające twoje wymagania,

– ustal priorytety i zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami,

– podejmij przemyślaną decyzję!